مرجع دانلود کتاب
برای بالا آمدن سریع از مرورگر opera استفاده کنید
درباره وبلاگ


ایمیل ما: moridi.1377@gmail.com
تبلیغات وبلاگ

دزبيست

محل تبلیغ شما

 طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.



ادامه مطلب ...

ترفندهای اینترنتی | دانلود

خلاصه :
اینترنت (internet) که برگرفته شده از کلمه inter-networking یک شبکه رایانه ای است که شبکه های گوناگون را به یکدیگرمتصل می کند.
به عنوان یک نام مناسب ، اینترنت یک شبکه بین المللی قابل دسترس برای عموم مردم است که شامل رایانه هایی است که بوسیله پروتکل TCP/IP جهت رد و بدل کردن بستههای اطلاعاتی و پروتکل ارتباطی با یکدیگر متصل هستند.
به هر عنوان بزرگترین شبکه از نوع ذکر شده در بالا را اینترنت می نامند. هنر انتصال شبکههای مختلف با استفاده از این روش را internet working مینامند.
بطور معمول ، اینترنت را معمولا با سرویس های مشهور آن مانند world wide web، پست الکترونیک میشناسید ...

دانلود به حجم 1.23 مگابایت



دانلود کتاب 

منظومه موش و گربه عبید زاکانی


اگر داری تو عقل و دانش و هوش

بیا بشنو حدیث گربه و موش

بخوانم از برایت داستانی

که در معنای آن حیران بمانی

 



ادامه مطلب ...

سرویس دهی بدون اختلال ایرانسل در پی زلزله کرمان

معاون فنی ایرانسل گفت: با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری و همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی؛ علیرغم وقوع زلزله 5.3 ریشتری عصر روز گذشته کرمان، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق العاده میزان مکالمات درخواستی است.
علی اصغر عینیپور در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: از آنجایی که طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل اعمال شده، خوشبختانه تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام شد و شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده با مشکل یا اختلال فنی خاصی مواجه نشده است.
به گفته وی هیچگونه قطعی و مشکلی در شبکه به علت وقوع زلزله در این مناطق واقع نشده و با وجود افزایش فوق العاده ترافیک مکالمات درخواستی در استان، شبکه بدون هیچ مشکلی در حال انتقال این حجم از ترافیک است.
معاون فنی ایرانسل تاکید کرد: نمایندگان و تیم فنی ایرانسل، بلافاصله پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شدهاند و بهطور مستمر در مناطق زلزلهزده حضور دارند و برای ارائه سرویس پایدار در منطقه فعالیت میکنند اما از آنجایی که طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل اعمال شده است، خوشبختانه تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام شد و شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده با مشکل یا اختلال فنی خاصی مواجه نشده است. 

اجرای قوس دایره ای با کلوتوئید - پیاده سازی دور - پروفیل طولی - منحنی بروکنر - حجم عملیات - مقاطع تیپ - مقاطع نرمال
برای دانلود اینجا کلیک کنید...
 

 کسر مالیات برارزش افزوده از مبلغ شارژهای ایرانسل موضوعی است که اینبار سوال برانگیز شده است.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: مدتی هست که شارژ های ایرانسل کمتر از مقداری که خود این شرکت به عنوان ارزش مکالمه ثبت می کند اعتبار مکالمه دارند. مثلا شارژهای 10000 ریال این شرکت که طبق نوشته خود این شرکت بر روی بسته شارژ و رسید های شارژ که خودپرداز ها ارائه میدهند باید 9709 ریال مقدار اعتبار مکالمه را افزایش بدهند اما مدتی هست اعتبار واقعی این شارژها تنها مبلغی در حدود 9500 ریال است. مبلغ ناچیز 200 ریال در هر شارژ 10000ریالی اگر ضرب در مقدار شارژ مصرفی مشترکین این شرکت در روز بشه شاهد مبلغ بسیار هنگفتی خواهیم بود.
این در حالی است که روابط عمومی ایرانسل تاکید دارد: با توجه به اینکه از ابتدای امسال مالیات برارزش افزوده از 4 درصد به 5 درصد افزایش یافته بنابراین این کاهش اعتبار قانونی است.
براساس اظهارات مسوولان این روابط عمومی، کارتهای شارژی که مبلغ کسراعتبار گذشته برروی آنها به ثبت رسیده مربوط به چاپ گذشته است. با اینحال اگر مشترکی معتقد است که از اعتبار وی بیش از 5 درصد کسرشده می تواند با ارائه شماره سریال کارت خود، این مشکل را پیگیری کند.
روابط عمومی ایرانسل متذکرشد: این 5 درصد س از کسر به طور مستقیم به عنوان مالیات برارزش افزوده به حساب دولت پرداخت می شود.

 

قمر:

جرم آسماني است كه به دور جسم بسيار بزرگي مي‌گردد. سيارات منظومه‌ي شمسي قمرهاي طبيعي خورشيد هستند و ماه‌ها اقمار طبيعي سيارات هستند. قمرهاي مصنوعي هم براي تحقيق، رصد و ارتباطات، توليد و به مدار زمين يا يك سياره و يا يك قمر طبيعي پرتاب مي‌شود.



ادامه مطلب ...

تماشای عکس ها ، گوش کردن به موزیک ها ، به نظاره نشستن فیلم ها و به طور کلی مرور تمامی فایل های چند رسانه ای مستلزم استفاده از نرم افزار اختصاصی است ؛ البته این محدودیت گاهی با استفاده از نرم افزارهایی خاص برطرف می شود ؛ گاهی نرم افزارهایی هستند که قادرند علاوه بر نمایش تصاویر فایل های صوتی و تصویری را هم اجرا کنند ؛ Picture Viewer Max یکی از همین نرم افزارهاست که قادر است تا علاوه بر نمایش تصاویر ، موزیک ها را به صدا در آورد و فیلم ها را هم اجرا کند.



ادامه مطلب ...

ظاهر سایتتان را در همه ی مرورگرهای دنیا ببینید!



اگر شما هم یک طراح وب یا وبلاگ نویس هستید بدون شک نگرانی در مورد چگونگی نمایش قالب سایتتان در مرورگرهای مختلف، یکی از دغدغه های همیشگی شما بوده و طبعا تست و آزمایش قالب سایت در همه ی مرورگرها و در تمامی نسخه ها کار بسیار طاقت فرسا و ملال آوری است. گاهی یک قالب در مرورگر فایرفاکس به درستی نمایش داده می شود و مثلا در مرورگر IE نمایش قالب، آن چیزی که ما انتظار داریم نیست. حالا اگر تعداد این مرورگر ها را زیادتر کنیم و مثلا مرورگر کروم، اپرا، سافاری، آوانت، سی مانکی و … را به لیست تست قالبمان اضافه کنیم چه پیش خواهد آمد؟ آیا مجبور به نصب تک تک مرورگرهای مذکور و نسخه های مختلف آنها جهت تست قالب هستیم؟ مسلما چنین کاری زمان زیادی را طلب می کند و البته جدای از در نظر گرفتن زمان لازم برای این تست، ممکن است دسترسی ما به همه ی این مرورگرها و همه ی نسخه ها برای تست، امکان پذیر نباشد. پس راه حل این مشکل چیست؟




راه حل، سرویسی ساده و در عین حال کارامد به نام Browsershots است. تنها کاری که باید بکنید این است که به سایت Browsershots بروید و آدرس سایت مورد نظرتان را در فرم Enter URL Here وارد کنید و فرم را ارسال کنید. حالا کافیست کمی صبر کنید تا پردازش اطلاعات روی سایت شما کامل شود. حتی می توانید صفحه ی جدید را بوکمارک کنید و چند ساعت بعد آن را دوباره باز کنید و نتیجه ی طراحی و تست قالب خود را ببیند. 

فشرده سازی با روشی منحصر به فرد

ويندوز XP دو نوع فشرده سازي را در اختيار کاربر قرار مي دهد در روش اول که مطمئنا با آن آشنا هستيد ميتوان با کيلک راست بر روي فايل يا شاخه > انتخاب Send To > انتخاب گزينه Compressed (Zipped) Folder آنرا را فشرده ساخت آنهم با پسوند ZIP

اما روش دوم که خيلي جالبتر و در نوع خود بي همتاست به صورت زير امکان پذير است :

?) سيستم فايلي ويندوز XP بايستي حتما NTFS باشد (اين سيستم فايلي بعد از دو سيستم آشناي FAT و FAT32 بوجود آمده و از سرعت... 



ادامه مطلب ...

ادامه کار با سیستم هنگام از دست دادن هارد دیسک ، خراب شدن ویندوز و ... بدون ناراحتی 

اگر هارد دیسک سیستم شما سوخته است و تا مدتی نمی توانید از کامپیوتر خود استفاده کنید زیاد ناراحت نباشید زیرا بدون هارد دیسک هم می توان از تمام امکانات یک کامپیوتر بهره برد ! سیستم عامل Knoppix نیاز به نصب مستقیم بر روی هارد ندارد و فقط فایلهای راه انداز خود را در حافظه سیستم قرار می دهد .برای استفاده ازاین سیستم عامل کافیست با تغییر در بایوس PC آن را به بوت CD-ROM تغییر دهید از این پس با قرار دادن CD پس از چند لحظه به سیستم عامل Knoppix وارد می شوید .از جمله امکاناتی...



ادامه مطلب ...

پارتیشن بندی هارد دیسک

يد. در اينجا سوالي مبني بر (Save to cmos and exit (Y/N از شما پرسيده مي شود. كليد Y را فشار دهيد دهيد تا سيستم دوباره Restart شود. بعد از Restart سيستم سه پيغام زير ظاهر ميشود:
CD-ROM Start up menu
1.Boot from hard disk
2.Boot from CD-ROM
سپس گزينه 2 را اتنخاب كرده تا سيستم از روي CDبوت شود. بعد از آن پيغام هاي...



ادامه مطلب ...

ایجاد سیستم یکپارچه امنیتی :

با رعایت همه نکات زیر امنیت سیستم شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت :

1 ) Active نمودن ویندوز به منظور به روز رسانی ودریافت ونصب خودکار آخرین سرویس پک ها .
دقت کنید مسئله بالا از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است ولی کسی به آن توجه ندارد انشاءاله بزودی و بطور مفصل چگونگی اکتیو و آپدیت کردن ویندوز را بطور کامل توضیح خواهیم داد .

2 ) تهیه Backup از فایلها و برنامه های حساس ( در موارد خاص تهیه پشتیبان در چند Hard Disk به صورت لحظه به لحظه و آنی )

3 ) استفاده از برنامه های AUTO RECOVER - این قبیل برنامه ها در صورت صدمه دیدن ویندوز و یا پاک شدن فایلها قادر به بازگرداندن اطلاعات و بازگشت به حالت قبل هستند.

4 ) استفاده از آنتی ویروس AntiVirus وSpy Sweeper و فايروال مناسب و قوی و از آن مهمتر UPDATE روزانه و مرتب آنها
داشتن آخرین نسخه آنتی ویروس موجود در بازار قادر به حل مشکل شما نیست... 



ادامه مطلب ...

دانلود
لینک مستقیم 1
لینک مستقیم 2
لینک کمکی



توجه : فرمت فایل های دو لینک ابتدایی jar و دو لینک بعدی zip هستند!! 

دانلود
لینک مستقیم 1
لینک مستقیم 2
لینک کمکی

توجه : فرمت فایل های دو لینک ابتدایی jar و دو لینک بعدی zip هستند!! 

دانلود
لینک مستقیم 1
لینک مستقیم 2
لینک کمکی 

توجه : فرمت فایل های دو لینک ابتدایی jar و دو لینک بعدی zip هستند!!

دانلود
لینک مستقیم 1
لینک مستقیم 2
لینک کمکی



توجه : فرمت فایل های دو لینک ابتدایی jar و دو لینک بعدی zip هستند!! 

دانلود
لینک مستقیم 1
لینک مستقیم 2
لینک کمکی



توجه : فرمت فایل های دو لینک ابتدایی jar و دو لینک بعدی zip هستند!! 

نام کتاب: گاهنامه مایبوک نسخه پاییز

حجم فایل: ۱۴۰۰ کیلوبایت
سازنده: حسین عازم
توضیحات:
گاهنامه مای بوک فصل فصل منتشر می شود و دارای مطالب مطنوع و محیطی کاربر پسند می باشد.
شما قطعا با دانلود این کتاب دیگر هیچ کتابی را بر روی موبایل خود نصب نخواهید کرد.
بخش های نرم افزار:
داستان ها:
داستان های کوتاه و جالب
داستان های بحارالانوار
حکایت های گلستان سعد
دانستنی ها
بخش سرگرمی
بخش خنده
غذای این فصل
مذهبی
معما و تست هوش
اس ام اس:
ارسالی
طنز و سر کاری
عاشقانه
پ ن پ
نام های ایرانی
ترفندهای موبایل


دانلود

 

تدوين استانداردها به عنوان راهنماي حرفه اي براي قانونگذاران، سياستگذاران، و مديران ارشد و
اجرايي، جهت سياستگذاري و برنامه ريزي در امور مرتبط با ارتقاي عملکرد حرفه اي کارکنان،
قابل استناد بوده و در شرايط خاص مي تواند به عنوان اصول کلي در حفظ ايمني مددجو، و دفاع
از حقوق قانوني پرستاران و مددجويان مورد استفاده قرار گيرند. به بيان ديگر، با استفاده از
استانداردها، مي توان قوانين و مقررات حرفه اي را براي حفظ ايمني جامعه تدوين نمود. همچنين
استانداردها در تدوين برنامه هاي آموزشي، ايجاد دستورالعمل هاي اجرايي، توصيف انتظارات
جامعه از خدمات حرفه اي پرستاران، و فراهم نمودن يک مرجع معتبر کمک مي نمايند.
اين مجموعه که با همکاري سرکار خانم دکتر صلصالي تهيه و تنظيم گرديده است ، شامل دو بخش
مي باشد. بخش اول مربوط به استانداردهاي حرفه اي پرستاري است که به منظور راهبري، حفظ
و ارتقاء شايستگي و صلاحيت حرفه اي پرستاران تدوين شده است. بخش دوم شامل استانداردهاي
مراقبت پرستاري است که با هدف حفظ و ارتقاء کيفيت خدمات پرستاري تدوين شده است. از آنجا
که اين استانداردها و شاخص هاي مرتبط با آنها، بر اساس معتبرترين و جديد ترين منابع علمي
روز؛ پژوهش هاي گسترده کشوري در سالهاي اخير؛ و شرايط و موقعيت علمي، حرفه اي و
باليني کشور تدوين شده است، مي تواند در سطح کشور به عنوان مرجع و راهنماي فعاليتهاي
حرفه اي پرستاران مورد استفاده قرار گيرد.
شايان ذکر است در اين مجموعه، شاخص ها بر اساس اهميت و اولويت نوشته نشده اند، بلکه بر
اساس کاربرد در هر حيطه بيان شده اند.


دانلود در قالب جاوا, اندازه: 941.83 KB, تعداد دانلود 102 بار
دانلود در قالب آندروید, اندازه: 871.92 KB, تعداد دانلود 20 بار

همه ی آنچه که درباره ی انسانهای اولیه ایرانی و زندگی آنها باید بدانید:


کارلتن کوون در سال 1328 غارهای بیستون کرمانشاه را برای یافتن بقایای احتمالی
نئاندرتا لهای ایرانی کاوش کرد. در جریان این کاوش او را در حال بررسی یک جمجمه می بینید...

دانلود

 

فارنت : با اینکه چیز زیادی به عرضه رسمی ویندوز ۸ نمانده است و به زودی می توانیم ویندوز ۸ را با آن همه قابلیت های جدید تجربه کنیم این سوال پیش می آید که آیا ما از تمامی امکانات مفید ویندوز فعلیمان استفاده می کنیم؟ در این مقاله قصد داریم ۷ قابلیت عالی ویندوز ۷ را که احتمالاً با آنها آشنا نیستید و یا استفاده از آن را فراموش کرده اید برایتان شرح دهیم.

 



ادامه مطلب ...

 

28 عکس پرنده با کیفیت

لطفا برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید…

 

 



ادامه مطلب ...


 

کامل ترین ماهانه ایران ایبوک جنرال نسخه شهریور ماه  1391برای فرمت های جاوا  آندروید و ای پاب می باشد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 109992
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1